Наші телефони:
+38 066 667 47 42
Онлайн консультанти:
office@df.zp.ua
Безкоштовна доставка від 300грн
по м. Запоріжжя
Оплата товару
Оплата при отриманні
-
Головна > Доставка
Доставка
Шановні клієнти, усі товари, що доступні для замовлення на сайті, будуть доставлені Вам найближчим часом!
Пропонуємо Вам ознайомитися з умовами та вартістю доставки замовлень нашого інтернет-магазину.
Отримати своє замовлення за допомогою таких дій:
Доставка по місту Запоріжжя:
Безкоштовна доставка по середам при замовленні від 300 грн., Якщо сума менше 300 грн., Вартість доставки 50грн.
Як вибрати доставку кур'єром:
1) Вибрати товари, натиснувши на кнопку оформити замовлення, на суму, не менше 300грн, перейти в корзину.
2) В поле праворуч ввести свої ПІБ, вибрати Запорізька обл., Потім м.Запоріжжя та потім свою адресу для доставки.
3) Якщо Ви все правильно заповнили, зліва з'явиться значок "Доставка кур'єром Запоріжжя" -ставити галочку в білому кружечку.
4) Нижче вибираємо форму оплати (Переклад на карту Приватбанку або готівкою кур'єру) і натискаємо "Оформити замовлення".
Доставка по Україні:
Ви можете отримати своє замовлення в будь-якому населеному пункті України на складі однієї з служб доставки на Ваш вибір: Нова Пошта, Делівері. При замовленні уточнюйте відділення або адреса складу, на якому Вам буде зручніше забрати своє замовлення. Вартість доставки згідно з тарифами перевізника. Доставка до складу Перевізника безкоштовна. Послуги Доставки в Ваше місто перевізником сплачує Покупець.
Додатково про дату відправки і прибуття Вашого замовлення Вас проінформує менеджер. При передоплаті висилаємо замовлення після надходження грошей на наш рахунок.
Додатково оплачується:
Доставка скляних і тендітних товарів вимагає додаткової упаковки, яка допоможе вберегти їх від пошкоджень і тріщин. Вартість залежить від типу товару та його фізичних розмірів.
Увага! При отриманні замовлення обов'язково перевіряйте цілісність товару (упаковки і її вмісту) на відділенні перевізника.
Будь ласка, перевіряйте комплектацію, цілісність упаковки, відсутність механічних пошкоджень і документи при отриманні замовлення. Це можливо зробити при працівнике служби доставки.
Ми не несемо відповідальності за товар, який не був перевірений на наявність механічних пошкоджень або відсутніх частин безпосередньо при отриманні на відділенні перевізника.
У разі виявлення недокомплектації на відділенні перевізника, Ви має право повернути його назад.
Ми не несемо відповідальності за пошкодження, які виникли під час пересилки. Тому страхуємо завжди на повну вартість товару.
Повернення або обмін товару проводиться за попереднім погодженням з менеджером (або оператором сервісу) в телефонному режимі.